У режимі реального часу

45

Влаштувався на роботу менеджером по оптовим продажам. Роботу знаю. Виконую її так, як навчився це робити, і, звичайно, з прибутком для компанії.

На одному з Вкрай Важливих Ранкових Зборів нам повідомляють: тепер ми будемо працювати за розкладом. Цікаво, думаю. Розклад виглядає так: з 8 до 9 — робота з цим, з 9 до 10 — робота з тим. Запитуємо всім відділом, як же термінові справи? Що робити з клієнтами: залишати без уваги чи коректно повідомляти, що є розклад, за яким треба телефонувати?

— Ні, спілкуватися з клієнтами в першу чергу.
— А якщо терміново замовлення переробити, то тільки в належний час?
— Ні, термінові справи в режимі реального часу.

Коротше, незрозуміло, чим займається начальство. Власне, якщо їм платять тільки за те, що вони вигадують речі, які не треба виконувати, і можна діяти самостійно, то…