Девяносто девять рублів і девяносто девять копійок

42

— Скільки коштує ця кофтинка?

— Сімсот дев’яносто дев’ять рублів.

— Угу, вісімсот…

— Ні, не вісімсот, а сімсот дев’яносто дев’ять рублів.

Офігенна різниця!

Задовбали зі своїми «дев’яносто дев’ять рублів і дев’яносто дев’ять копійок». Ти приходиш у магазин і бачиш скрізь«599», «1499», «1 999 999»… Маркетологи, не треба робити ідіотів з покупців. Ця фішка вже давно не працює. Якщо я бачу ціну «59 рублів», я не відчуваю шалену радість від дешевизни — я просто проводжу зайву розумову роботу, щоб додати цей нещасний карбованець (а іноді всього копійку) до реальної суми. Ви задовбали покупців, ви задовбали продавців, яким набридло збирати рублі на здачу. Заспокойтеся вже: цієї обманці багато років. Всі давно в курсі.