Вимагаємо законної халяву!

54

Ось вже два з половиною роки я працюю в промо-галузі рекламного бізнесу. Я стикався з величезною кількістю незадоволених споживачів, які валять дарма все або на марку, або на нещасну дівчинку-промоутера, що абсурдно в корені в обох випадках. У виробника зазвичай немає промо-відділу як такого, і акцію організувати і провести береться підрядник. Якщо що-то в акції пішло не так (наприклад, вам видали прострочений шампунь), то винне саме ТОВ «СуперПромоГруппа», а не генеральний директор P&G, який навіть російської мови не знає, і не дівчинка-промоутер, видає подарунки, які їй привозять.

Безумовно, в нашій справі людський фактор є визначальним, і персонал значить дуже багато. Як і скрізь, трапляються і безвідповідальні промоутери, що не виходять на роботу, і ледачі супервайзери, не перевіряючі вчасно хід проведення акції і не підвозять потрібну кількість подарунків. Та й взагалі, в роботі з людьми буває всяке. Винні. Знаємо. Але іноді трапляються такі «пацієнти», що просто страшно подумати.

Проводили акцію для відомого виробника побутової хімії. Суть проста: набираєш товарів (будь-яких) від виробника на потрібну суму, отримуєш лотерейний квиток, і тут же на місці можеш виграти ґрати для шашликів, кошик для пікніка або нічого: як і в будь-якій лотереї, є ймовірність програшу. Ми проявили ініціативу: переможеним давали невеликий пакетик прального порошку в якості втішного призу. «Пацієнтка» на виході з супермаркету несподівано для себе дізналася, що може взяти участь у лотереї, піЕкшн шла, взяла квиток, нічого не виграла, а у відповідь на спробу видати втішний приз влаштувала істерику, вимагаючи кошик для пікніка. І адже не шкода, хай подавиться, та тільки кількість виданих кошиків має відповідати числу виданих квитків з написом «кошик». І ніхто на це вплинути не може — не те що промоутер, директор агентства навіть. І ось що з неї, з убогою, взяти? Попсувала крові собі і оточуючим, пішла скривдженою.

Чоловік у подарунок акції отримав невеликі колонки для ноутбука. Приніс назад вимагати гроші, оскільки не зміг підключити їх до телефону.

Товариш, за його ж словами, кілька років працює в комп’ютерному бізнесі, приніс назад робочу флешку, оскільки вона «туго входить в USB-порт». Робочу — я перевірив.

Знаєте, що саме неприємне в цьому всьому? Та хрін з ними, з цими подарунками. І гроші вам повернуть, якщо треба, і подарунок обміняють, і взагалі практично в будь-якому розкладі ми підемо назустріч клієнту. Але на дівчат-то навіщо кричати? Вони-то чим перед вами завинили? Мені, як керівнику, пару раз хотілося не те що послати, а по морді рушити здоровенного мужика, який на весь магазин наполегливо доводить 16-річну дівчинку до істерики. Теж мені діяч.

Не забувайте: обдурити в промо-акції вас майже неможливо. Ви платите за те, що купуєте, а подарунок дістається вам безкоштовно.